Mika

  • Totalt antal aktiviteter 12
  • Senaste aktivitet
  • Medlem sedan
  • Följer 0 användare
  • Följs av 0 användare
  • Röster 0
  • Prenumerationer 5

Aktivitetsöversikt

Senaste aktivitet för Mika
  • Mika skapade en artikel

    Lorem

    Lorem Ipsum är en utfyllnadstext från tryck- och förlagsindustrin. Lorem ipsum har varit standard ända sedan 1500-talet, när en okänd boksättare tog att antal bokstäver och blandade dem för att gör...

  • Mika skapade en artikel

    Pressansvarig för Tomelilla kommun

    KommunikationschefKatrin Högbornkatrin.hogborn@tomelilla.se0417 - 182 30 Kommunikationsavdelning KommunikatörAnna Perssonanna.s.persson@tomelilla.se0417-182 46 KommunikatörCharlotte Rydincharlotte....

  • Mika skapade en artikel

    Välkommen till ditt Helpcenter!

    Du ser ditt nya Helpcenter. Vi har fyllt det med platshållarinnehåll för att hjälpa dig att komma igång. Du kan gärna redigera eller ta bort detta innehåll. Helpcenter är utformat för att ge dina ...

  • Mika skapade en artikel

    Hur kan jag publicera mitt innehåll på andra språk?

    Om du har konfigurerat ditt Helpcenter så att det stödjer flera språk kan du publicera innehåll på de språk du använder. Här är arbetsflödet för att översätta och anpassa ditt Helpcenter-innehåll...

  • Mika skapade en artikel

    Varför finns det avsnitt och artiklar här?

    Detta avsnitt med frågor och svar tillhör kategorin Allmänt i Helpcenter-kunskapsbasen. Vi har skapat denna kategori och ett antal vanliga avsnitt för att hjälpa dig att komma igång med ditt Helpce...

  • Mika skapade en artikel

    Hur kan agenter utnyttja kunskap för att hjälpa kunder?

    Du kan använda vår app Kunskapsregistrering för att dra fördel av teamets samlade kunskaper. Agenter som använder appen kan: Söka i Helpcenter utan att lämna ärendet Infoga länkar till relevant...

  • Mika skapade en artikel

    Hur kan jag anpassa mitt Helpcenter?

    Du kan ändra utseendet och framtoningen på ditt Helpcenter genom att ändra färger och typsnitt. Läs Skapa branding för ditt Helpcenter för att se hur det går till. Du kan också ändra design för di...